گروه ایران موزیک

Www.Golchinha.Com

گروه ایران موزیک

Www.Golchinha.Com

طریقه فعال کردن زبان فارسی ویندوز XP

در صورتی که زبان فارسی ویندوز خود را فعال کنید، شما می توانید از امکانات فارسی ویندوز استفاده کنید. برای مثال می توانید به راحتی در محیط های مختلف فارسی بنویسید، فایلها را به صورت فارسی نام گذاری کنید و اکثر برنامه های فارسی را بدون مشکل اجرا کنید.

خوشبختانه ویندوز XP کلیه زبانهای دنیا از جمله زبان فارسی را پشتیبانی می کند. به این معنی که کدپیج (Code Page) زبان فارسی به صورت استاندارد روی این نسخه ویندوز موجود است. در صورتی ویندوز شما XP است، برای فعال کردن زبان فارسی ویندوز خود از مراحل زیر پیروی کنید:

مرحله 1: از Start Menu ویندوز خود Control Panel > Regional and Language Options را انتخاب کنید.

مرحله 2: در قسمت Languages گزینه زیر را مانند تصویر زیر انتخاب کنید.

Install files for complex script and right-to-left languages (including Thai)

مرحله 3: سپس به قسمت Advanced بروید و زبان فارسی را انتخاب کنید.

مرحله 4: برای اینکه واحد پول، تاریخ و زمان ویندوز شما نیز به صورت فارسی نمایش داده شود به قسمت Regional Options بروید و در آن قسمت نیز زبان فارسی را انتخاب کنید و سپس کلید OK را بزنید. (در این زمان CD ویندوز XP مورد نیاز است)

نظرات 5 + ارسال نظر
سپیده دوشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 04:00 ب.ظ

mer30 khaili khaili mofid bood mamnoonam

زهرا سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 07:33 ق.ظ http://shomali500.persianblog.com

مطالب شما خیلی خب هستند اما فقط دیر بالا میایند من هرچه سعی کردم مطلب دوشنبه ۲۸ دی را بخوانم نتونستم
نمیتونید کاری بکنید ممنونم

سید جلال سه‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 03:06 ب.ظ http://yahoo1.blogsky.com

سلام خسته نباشی
قول داده بودم امدم . مسعود جان چگونه میتوان لینک دوستان را در بلاک خودم بگذارم . بازم میام

جلال صیادمیری

فریبرز چهارشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 11:53 ب.ظ

از اظهار لطف شما ممنونم وبلاگ جالب ومفیدی دارید برای شما آروزی موفقیت روزافزون می کنم

دکتر فریبرز ارباسی

فریبرز ارباسی دوشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 07:05 ب.ظ http://www.lifeskills.blogsky.com

آقا مسعود سلام
یک سری تست روانشناسی دارم که می خواهم آنها را روی وبلاگم بزارم(مهارتهای زندگی) می خواستم راهنمادیم کنی که چطور تستها را با فرونت پیج درست کنم بصورتی که بلافاصله جواب را به کاربر بدهد
با احترام دکتر فریبرز ارباسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد