گروه ایران موزیک

Www.Golchinha.Com

گروه ایران موزیک

Www.Golchinha.Com

مادر، ای مهربانترین ، روزت مبارک

 مادر تو در زیبایی‌ سیرت،‌ گلی‌. باید بگویم‌ که‌برتری‌. باید بگویم‌ اقیانوس‌ مهری‌...نه‌، مهرت‌جهانگیر است‌. بگویم‌آبشار عاطفه‌ای‌... نه‌،عطوفت‌ تو در همه‌ دنیا جاری‌ است‌ چه‌ گویمت‌که‌ به‌ هر چه‌ اشارت‌ کنم‌ نشانی‌ از تو دارد. مادرآغوشت‌ کانون‌ عشقی‌ است‌ که‌ هیچ‌ عاشقی‌ نتواندتوصیف‌ کند. هیچ‌ مهرورزی‌ نتواند مهربانی‌ آن‌ راتعریف‌ کند. خدایا سپاس‌ و ستایش‌ تو را سزاست‌که‌ ماوراء نقطه‌ عطف‌ پیدایش‌ زیبایی‌، صفا، مهر و ازهمه‌ بالاتر عشق را‌ ،مادر قراردادی‌. آری‌! لیاقت‌ مادر راسزاست‌ که‌ واجب‌ است‌ بهشت‌ را زیر پای‌ اوجستجو کنم‌. کدام‌ بهشت‌، همان‌ بهشتی‌ که‌ گل‌هایش‌ طراوات‌ و شادابی‌ باغ‌ دامان‌ مادر رادارد. همان‌ بهشتی‌ که‌ همه‌ ملائک‌ ثنا گوی‌ یک‌لحظه‌ بی‌ خوابی‌ مادر است‌ بلی‌! بهشتی‌ که‌ درپرورشگاه‌ نوازش‌ آن‌ انبیاء و اولیاء تعلیم‌ و تربیت‌می‌بینند. بهشتی‌ که‌ از فروغ‌ روشنایی‌ آن‌دانشمندان‌ زیادی‌ تجسس‌ و کشفیات‌ داشته‌اند تاجهان‌ رو به‌ پیشرفت‌ گذارد، بها دارد و بهایش‌عنایت‌ خدای‌ یگانه‌ است‌ که‌ مادر نامیده‌ شد.

مادر می‌بویمت‌ که‌ عطر تجلی‌ جنت‌می‌باشی‌ مادر مقامت‌ آنقدر والاست‌ که‌ خانه‌ کعبه‌به‌ روی‌ تو باز می‌گردد تا علی‌ را در فضای‌ ایمان‌ به‌دنیا آوری‌. ای‌ مادرم‌!صبح‌، دیدگانم‌ را به‌ روی‌ تومی‌گشایم‌ تا گشایش‌ روزیم‌ باشد، غروب‌ را با یاد تودیده‌ فرو می‌بندم‌ که‌ در رویا دست‌ در دست‌ توتفرج‌ نمایم‌. زندگیم‌ را مدیون‌ تو می‌دانم‌ چرا که‌لحظه‌ لحظه‌ زمان‌ زندگیم‌ با تیک‌ تیک‌ قلبت‌ گره‌خورده‌ است‌. چون‌ دانسته‌ و می‌دانم‌ هر آن‌نگرانم‌ بودی‌ و با زمین‌ خوردنم‌ مطمئن‌ هستم‌احساس‌ درد می‌کردی‌ و با شادیم‌ شادمان‌می‌شدی‌. گرچه‌ یک‌ روز و آنهم‌ سالروز ولادت‌بی‌بی‌ دو عالم‌ را روز مادر قرار داده‌اند لیکن‌سال‌، درسی‌ از تو می‌گیرد. بهارش‌، تابستانش‌،پاییزش‌، زمستانش‌ همه‌ دست‌ نوشته‌های‌ تو راورق‌ می‌زند. شایسته‌ همه‌ گونه‌ قدردانی‌ هستی‌.همه‌ گل‌های‌ جهان‌ مفروش‌ پایت‌ باد و همه‌نغمه‌های‌ جهان‌ ترنم‌ لالایی‌ تو را زمزمه‌ می‌کند.روزت‌ مبارک‌ مادر 
    مادرم‌ من‌ تورا می‌جویم‌
    در پس‌ شاخه‌ سرخ‌
    پشت‌ زیبایی‌ باران‌ حضور
    ته‌ آن‌ کوچه‌ باریک‌ دلم‌، مادرم‌!
    پی‌ تو می‌گردم‌
    پی‌ احساس‌ لطیف‌ عشقت‌
    لیک‌ چشمان‌ من‌ اکنون‌ گویی‌ قفل‌ دروازه‌ این‌قلبم‌ را به‌ نگاه‌ گرمت‌ ناگهان‌ باز می‌نمایم‌
    مادرم‌ پی‌ تو می‌گردم‌
    پی‌ نجوای‌ خدا
    پشت‌ آن‌ سرو بلند
     پشت‌ آن‌ آبی‌ دریای‌ خدا
    من‌ تورا می‌جویم‌
    سوی‌ پرهان‌ خیال‌
    روی‌ تنهایی‌ خورشید غریب‌
    همه‌ جا در پی‌ تو به‌ دور از تردید
    پی‌ تو می‌گردم‌ و خوشا آن‌ لحظه‌های‌ ناب‌ که‌تا ابد بر قلبم‌، بروجودم‌ و جانم‌ رد پای‌ مهرت‌جریان‌ یابد. 
    
 

                                                                                                                                      مامانی دوست دارم .

                                                           

                                                           

                                                           
   

نظرات 11 + ارسال نظر
هستی یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 08:53 ب.ظ

سلااااااااااااااااام
قشنگ بود
میگم یکم فکر کن ببین منو نمیشناسی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بر می گردم

نه متاسفانه ....

علی پرسپولیسی سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:28 ق.ظ http://haj-ali-prespolisi.blogsky.com

منتظر حضور شما


_______xxxxxx____________xxxxxx
______xxxxxxxxxxx______xxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxx___xxxxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxxxx_xxxxxxxxxxxxxx
_____xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
______xxxxxxxxxx پرسپولیسxxxxxxxxx
_______xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
_________xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
____________xxxxxxxxxxxxxxxxx
_______________xxxxxxxxxxxx
_________________xxxxxxxxx
__________________xxxxx
___________________xxxx
___________________xxx
__________________xx
_________________x
_______________x

ممنون. سلام دیداشگل کاشتی

مرسی داش علی . وب جدیدت هم خیلی باحاله ...:)

علی پرسپولیسی سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:30 ق.ظ http://haj-ali-prespolisi.blogsky.com

سر بزن وب جدیدم که با رفیقام ساختم
www.fcperspolise.mihanblog.com

Elham D سه‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:58 ب.ظ http://brightsunflwoer.blogsky.com

سلام آقا مسعود
مدتی بود به اینجا نیومده بودم.
مطلب زیبایی بود و عکسهای قشنگی هم زده بودین. چه احساس قشنگی.
من هم این روز را به مادر گرامی شما تبریک می گم.
شاد باشید.
:)

مرسی که اومدید ٬ خواهش میکنم ٬ اون چشمای شماست که زیبا میبینه ؛)

[ بدون نام ] چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 10:23 ق.ظ

سلام
روز مامانیت مبارک
خوبه بالاخره لینکهای نابود شده رو ورداشتی.
زودتر از اینا باید این کارو می کردی.
خوش باشی.

آری ٬ ناگهان دیر میشود !

دام و دل چهارشنبه 28 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:42 ب.ظ http://daamodel.blogsky.com/

سلام
وبلاگ زیبایی دارید!
با تبادل لینک موافقید؟

من لینک شما رو میذارم دوست عزیز
ولی متاسفم که دیگه نیستم .

سارا پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:26 ق.ظ http://adamaka.blogsky.com

مسعود جان سلام
متن زیبایی بود و بنظر من هر چی که در بارۀ مادر باشه زیباست
منتظر آپ بعدیت هستم خبرم کن

با شعر آپ کردم
فکر کنم جای فکر داشته باشه

مرسی ٬ ممنو نم ٬ دیگه آپ دیگه ای وجود نداره سارا جان

سارا پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:26 ق.ظ http://adamaka.blogsky.com

مسعود جان سلام
متن زیبایی بود و بنظر من هر چی که در بارۀ مادر باشه زیباست
منتظر آپ بعدیت هستم خبرم کن

با شعر آپ کردم
فکر کنم جای فکر داشته باشه

سارا پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:29 ق.ظ http://adamaka.blogsky.com

سلام مسعود جان

متن زیبایی بود
هر چیزی که برای مادر باشه زیباست

با ۱ شعر آپ کردم
فکر کنم جای فکر و نظر داشته باشه

سارا پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:30 ق.ظ http://adamaka.blogsky.com

شرمنده
نفهمیدم ۳ تا شد

مجمد پنج‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:56 ب.ظ http://tricks.blogsky.com

سلام مسعود جون
این مطلبت خیلی قشنگ بود حتی قشنگ تر از مطلب سال قبل که در باره همین موضوع نوشته بودی
امیدوارم مطالبت هر روز قشنگ تر از روز قبل بشه؟
به امید اون روزی که دوباره ببینمت

آقا محمد . خدانگهدار . مرسی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد