گروه ایران موزیک

Www.Golchinha.Com

گروه ایران موزیک

Www.Golchinha.Com

به آفتاب سلامی دوباره باید داد...

 

دوستای مهربون داداشی عزیزم !

 

 سلام

  من مهتاب خواهر مسعود گلم هستم.

  می دونم چقدر همتون از اینکه مسعود اینجا رو تعطیل کرده ناراحتید!

  واقعا حیف تلاش زیبا و ستودنی مسعودم ، تو این دو سال رها شه و چشم انتظارایی که واسه دیدن مطالب تازه و مفیدش اینجا میان  ،  نا امید برگردن !

  به خاطر دل مهربون و چشای منتظر همه ی شما دوستای گل داداشی عزیزم ، می خوام این نوید و بهتون بدم کــــــــــــــــــــه ...................

 

                                            ***مسعودم قـــــــول داده دوبــــــاره بنویســــــه***

 

قول داده دیگه این فکر و نکنه که اینجا مفید نیست ! خودشم خوب می دونه چقدر تو این مدت مطالبش واسه کسائیکه دوست دارن چیزای جدید یاد بگیرن با ارزش بوده .

 

مسعودم !

 

همونطور که تو اینجا رو به واسطه ی آشنایی با دوستای خوبی که پیدا کردی دوست داری ، اونام تو رو دوست دارن و نمی تونن جای خالیت و ببینن.پس برگرد و مثل همیشه عالی به کارت ادامه بده !

اینم یه قسمت از اشعار زیبای شاعری که خیلی دوسش داری واسه اینکه خیلی ماهی که برگشتی .

 

...من نمی خواهم

سایه ام را لحظه ای از خود جدا سازم

من نمی خواهم

او بلغزد دور از من روی معبرها

یا بیفتد خسته و سنگین

زیر پای رهگذر ها

او چرا باید به راه جستجوی خویش

روبرو گردد ،

با لبان بسته ی درها ؟

او چرا باید بساید تن

بر در و دیوار هر خانه ؟

او چرا باید ز نو میدی

پا نهد در سرزمین سرد و بیگانه؟! ...

 

                                                    پرواز را به خاطر بسپار...پرنده مردنی است...

                                                                 ~ همه ی ما دوستت داریم عزیــــــــــــــــــزم~                                                                                                                                           

                                                                                                                              در پناه حق .

 

نظرات 5 + ارسال نظر
سهیل شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:51 ق.ظ http://Clix.to/robin

٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫
سلام
مرسی که هنوز بیاد ما هستی !!!
ممنون که به ما سر زدی !!
مثل همیشه وبت زنده و یر حاله !
٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫٫

سهیل شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:52 ق.ظ http://Clix.to/robin

ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرحال

فروغ یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:10 ق.ظ http://www.saghfesokoot.blogfa.com

سلام ...
...
خسته نباشی

روشنک و وحید سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:51 ق.ظ http://akharineshgheman.blogsky.com

سلام

آسمان همچو صفحه دل من
روشن از جلوه های مهتابست
امشب از خواب خوش گریزانم
که خیال تو خوشتر از خوابست
خیره بر سایه های وحشی بید
می خزم در سکوت بستر خویش
باز دنبال نغمه ای دلخواه
می نهم سر بروی دفتر خویش
تن صدها ترانه میرقصد
در بلور ظریف آوایم
لذتی ناشناس و رویا رنگ
می دود همچو خون به رگهایم
آه ... گویی ز دخمه دل من
روح شبگرد مه گذر کرده
یا نسیمی در این ره متروک
دامن از عطر یاس تر کرده
بر لبم شعله های بوسه تو
میشکوفد چو لاله گرم نیاز
در خیالم ستاره ای پر نور
می درخشد میان هاله راز
ناشناسی درون سینه من
پنجه بر چنگ و رود می ساید
همره نغمه های موزونش
گوییا بوی عود می آید
آه... باور نمیکنم که مرا
با تو پیوستنی چنین باشد
نگه آن دو چشم شور افکن
سوی من گرم و دلنشین باشد
بیگمان زان جهان رویایی
زهره بر من فکنده دیده عشق
می نویسم بر وی دفتر خویش
جاودان باشی ای سپیده عشق

موفق و موید باشین
بازم به ما سر بزن

دنیا جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:34 ب.ظ

بنویس بازم .تو که عاشق این کاری.شاید من بتونم اینجاها پیدات کنم گلم. وجودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد