گروه ایران موزیک

Www.Golchinha.Com

گروه ایران موزیک

Www.Golchinha.Com

داستان

به نام خدا

In The NAME Of God

 

خوابی دیدم...

خواب دیدم در ساحل با خدا قدم میزنم.

بر پهنه اسمان صحنه هایی از زندگی ام برق زد.

در هر صحنه دو جفت جای پا روی شن دیدم.

یکی متعلق به من دیگری متعلق به خدا.

وقتی اخرین صحنه در مقابلم برق زد.

به پشت سر و به جای پا های روی شن نگاه کردم.

متوجه شدم که چندین بار در طول مسیر زندگی ام.

فقط یک جفت پا روی شن بوده است.

همچنین متوجه شدم که این در سخت ترین و 

غمگین ترین دوران زندگی ام بوده است.

این واقعا برایم ناراحت کننده بود و

درباره اش از خدا سوال کردم:

خدایا تو گفتی اگر به دنبال تو بیایم

در تمام راه با من خواهی بود.

ولی دیدم در سخت ترین دوران زندگی ام

فقط یک جفت جای پا وجود داشت.

نمی فهمم چرا هنگامی که بیش از هر وقت دیگر

به تو نیاز داشتم مرا تنها گذاشتی؟

خدا پاسخ داد: بنده بسیار عزیزم

من در کنارت هستم و هرگز تنهایت نخواهم گذاشت.

((اگر در ازمون ها و رنج ها فقط یک جفت جای پا دیدی

زمانی بود که تو را در اغوشم حمل می کردم))

نظرات 4 + ارسال نظر
دریا دوشنبه 1 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:20 ب.ظ http://narenjmuc.blogfa.com

سلام
نیمه شب خسته به شانه اش زدم
اما او سخت خواب بود
یا عشق
به من هم سر بزن

دنیا شنبه 6 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:53 ق.ظ http://afsanedonya.blogfa.com

الهی دنیا قربون چشای عسلیت بره
عشق من
فدات شم که خدا انقدر دوست داره
زندگیه منی مهربونم

تنها یه سایه پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:59 ب.ظ http://www.daamodel.blogsky.com

سلام آقا مسعود.
خوش آمدی فرزندم.

خانومی سه‌شنبه 30 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 03:21 ب.ظ

سلام
خوب هستین .بعد از مدتها به وبلاگتون سر زدم خوشحالم که هنوز مینویسید .
راستش ماه ها بود که حال و حوصله هیچ چیز و هیچ کس رو نداشتم (به قول دکتر ها یه نوع افسردگی شدید) امیدوارم بتونم دوباره زندگی رو شروع کنم .
البته توی این مدت پسر خوبم رو فراموش نکردم
امیدوارم همیشه شاد باشی و خندون
در پناه خدای مهربون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد