گروه ایران موزیک

Www.Golchinha.Com

گروه ایران موزیک

Www.Golchinha.Com

سلام ای شب معصوم ! / فال نیمه ماه


خوبید دوستان ، ممنون ا ز اینکه میاید و نظر نمیدین ( میمیرین آخـــــــــــــــــــــــــه ! )
خیلی خسته ام اصلا حوصله هیچ کس و هیچ چیز رو ندارم (تو رو نمیگم که !!!)چند روز پیش تو دانشگاه ، تو کلاس نشسته بودم هنوز استاد نیومده بود ، یکی از بچه ها رفت
پای
تخته و این جملات رو نوشت ؛ برای من که خیلی پر معنی بود ، برای شما چطور ؟

وقتی عقیده ، عقده خوانده می شود

و نور چراغ در آب مهتاب تلقی ، زیر برف یخ میزند

و نان از یتیم خانه می دزدند و می فهمند

دزد اشتباه چاپی درد است

......................................................................................................................

یه برنامه هم واستون گذاشتم کارش اینه که از اجرای تبلیغات نا خواسته جلوگیری میکنه .(حتما واستون پیش اومده ....  )

نام برنامه :ads Filter 1.0.11 beta 2

دانلود

یه صدایی میاد ، آره درسته طنین دل نواز اذون ، دوباره بوی عطر پیچیده اینجا ، وای چقدر این موقع ها رو دوست دارم ؛ 

میرم وضو
بگیرم  ....

موفق باشید

اگر به سویت اینچنین دویده ام
به عشق عاشقم نه بر وصال تو

یا علی و التماس دعا ، فراموشم نکنید تو این ماه عزیز . 
......................................................................................................................
فال : از پانزدهم مهر تا اول آبان بر من یا توی زاده ی شهریور چه خواهد گذشت ؟

دوست‌ گرامی‌: زندگی‌ را هر طور که‌ بگیرید،همان‌ گونه‌ پیش‌ خواهد رفت‌، هرگز توقع‌ نداشته‌باشید زندگی‌ رویه‌ خود را عوض‌ کند، زندگی‌ درحرکت‌ است‌ و لحظه‌ای‌ هم‌ از حرکت‌ نخواهدایستاد، این‌ شما هستید که‌ باید از خود تحرک‌ نشان‌دهید. مدتی‌ است‌ زندگی‌ یک‌ روند مقداری‌ ازلحاظ روحی‌ دچار افسردگی‌ تان‌ کرده‌ که‌ پیشنهادمی‌کنم‌ با ایجاد مقداری‌ تغییر در شیوه‌ زندگی‌،جهت‌های‌ دیگر را نیز تجربه‌ کنید. به‌ زودی‌خبرهای‌ خوشی‌ از یکی‌ از اقوام‌ نزدیک‌ به‌گوش‌تان‌ خواهد رسید که‌ مقداری‌ شما را از این‌کسالت‌ نجات‌ خواهد داد و برای‌ مدتی‌ ذهن‌ شمارا مشغول‌ خواهد کرد. نامه‌ای‌ از یک‌ دوست‌قدیمی‌ شما را به‌ سمت‌ و سویی‌ جدید متمایل‌خواهد کرد، هفته‌ای‌ سراسر شیرینی‌ و هیجان‌ راشروع‌ خواهید کرد. در هفته‌ آینده‌ پنجره‌های‌جدیدی‌ از خوشبختی‌ و عشق‌ به‌ روی‌ شما گشوده‌خواهد شد که‌ پیشاپیش‌ به‌ شما تبریک‌ عرض‌می‌کنم‌. روزهای‌ با طراوتی‌ را در پیش‌ رو دارید،پس‌ سعی‌ کنید از لاک‌ تنهایی‌ و افسردگی‌ بیرون‌آیید و زیبایی‌های‌ زندگی‌ را ببینید.

اگه دستات مال من بود ٬جون به دستات میسپردم/این یه دفعه دانلود...


سلام ٬ روزه نمازهاتون قبول ٬من رو هم که دعا میکنید سر سفره ٬ حتما ْ دعام کنید
خوبید بچه ها ؟ خدا رو شکر ٬ منم خوبم و ملالی نیست جز دوری شما

کم کم داریم به زندگی دانشجویی عادت میکنیم دیگه ٬ دست خودم که نیست بایدیه

در ضمن دارم یه تغییرات کلی تو خودم میدم ( البته خصوصیه) اگه نتونستی خودتو تحمل کنی

(فضولی دیگه چیکارت کنم ) ایمیلتو بده تا در صورت تایید بهت بگم

 این دفعه یه برنامه واستون دارم یعنی از این به بعد همراه هر پست یه برنامه توپ ....

با کمک این برنامه رایگان فایل‌های متنی، صفحات وب و حتی عکس‌ها را به PDF تبدیل کنید!

نام برنامه : PDFCreator 0.8
 دانلود

اسباب کشی !

سلام به همه شما بی معرفت ها ٬ یعنی واقعاْ تو این مدت که نبودم دلتون واسم تنگ نشده
بود  من یکی که دلم براتون یه ذره شده بود واسه همتون  تاخیرمنو تو این مدت باید

ببخشید آخه میدونید دیگه تا آدم بخواد جابجا شه خوب ......

ولی جاتون خالی اسباب کشی اونم طبقه چهارم  واااااااااااااااااااااااااااااااای

 راستی فرا رسیدن ماه رمضان رو هم تبریک گفته بیدم ! من خیلی این ماه دوست دارم شما

چی؟

خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی دوستون دارم
 

زیاد حرف زدم میدونم بریم سر اصل مطلب  امیدوارم که بدرد بخوره
 
چگونگی ایجاد پسورد برای محافظت از پوشه ها در ویندوز XP

آیا شما به طور مشترک از یک کامپیوتر استفاده می کنید و می خواهید پوشه هایتان امنیت بیشتری داشته باشند؟
برای ایجاد پس وردی که از پوشه ها محافظت می کند دو روش وجود دارد.

روش اول:اگر شما برای نام کاربری خود پس ورد دارید می توانید از این پس ورد برای محافظت از پوشه های خود استفاده کنید. اما در غیر این صورت روش زیر را دنبال کنید: روی پوشه ای که می خواهید محرمانه بماند راست کلیک کرده و گزینه ی Properties را انتخاب کنید (یا کلید های Alt و دابل کلیک را به طور همزمان فشار دهید.) سپس روی کلید sharing کلید کرده و گزینه «Make this folder private »را تیک دار کنید . و در آخر کلید Apply را بزنید. اگر شما برای نام کاربری خود پس وردی نداشته باشید، کاردی ظاهر می شود که از شما سوال می کند آیا می خواهید پس وردی بسازید ؟ اگر می خواهید پوشه را محرمانه کنید باید حتما” این کار را انجام دهید بنابراین روی گزینه yes کلیک کنید . از این پس برای ورود به دسک تاپ کامپیوتر و استفاده از آن باید از پس وردتان استفاده کنید.
پس از کلیک گزینه yes باید پس ورد خود را تایپ کنید و سپس آنها را تصدیق کنید. سپس روی دکمه «create pass word » کلیک کنید و در آخر پنجره پس ورد را ببندید.
در آخر کلید ok پنجره propertiest را بزنید. اکنون هر کسیکه وارد سیستم شما شود
نمی تواند بدون اطلاع از پس ورد شما به آن فایل دسترسی پیدا کنید .

روش دوم: اگر پوشه مورد نظر به صورت zip یا فشرده است شما می توانید یک پسورد منحصر به فرد به آن بدهید.
فقط کافیست روی پوشه زیپ شده دابل کلیک کنید و وقتی پوشه باز شد از منوی بالا گزینه file رفته روی گزنیه «Add a password » کلیک کنید.
و سپس پس ورد خودرا در پنجره ظاهر شده تایپ کنید.اکنون شما تنها کسی هستید که به فایل های این پوشه دسترسی دارید. پوشه باز می شود و فایل ها نیز دیده می شوند اما شما تنها کسی هستید که می توانید به فایل ها دسترسی داشته باشید.

نا مربوط و بدون شرح !