گروه ایران موزیک

Www.Golchinha.Com

گروه ایران موزیک

Www.Golchinha.Com

به یاد از یاد رفته اش ...

درسی از  پروانه ...

یک روز سوراخ کوچکی در یک پیله ظاهر شد. شخصی نشست و چند ساعت به جدال پروانه برای خارج شدن از سوراخ کوچک ایجاد شده درپیله نگاه کرد.سپس فعالیت پروانه متوقف شد و به نظر رسید تمام تلاش خود را انجام داده و نمی تواند ادامه دهد.

آن شخص تصمیم گرفت به پروانه کمک کند و با قیچی پیله را باز کرد.  پروانه به راحتی از پیله خارج شد اما بدنش ضعیف و بالهایش چروک بود.آن شخص باز هم به تماشای پروانه ادامه داد چون انتظار داشت که بالهای پروانه باز، گسترده و محکم شوند و از بدن پروانه محافظت کنند.

هیچ اتفاقی نیفتاد!

 در واقع پروانه بقیه عمرش به خزیدن مشغول بود و هرگز نتوانست پرواز کند.چیزی که آن شخص با همه مهربانیش نمیدانست این بود که محدودیت پیله و تلاش لازم برای خروج از سوراخ آن،  راهی بود که خدا برای ترشح مایعاتی از بدن پروانه به بالهایش قرار داده بود تا پروانه بعد از خروج از پیله بتواند پرواز کند. 

 گاهی اوقات تلاش تنها چیزیست که در زندگی نیاز داریم.

 اگر خدا اجازه می داد که بدون هیچ مشکلی زندگی کنیم فلج میشدیم، به اندازه کافی قوی نبودیم و هرگز نمیتوانستیم پرواز کنیم.

 من قدرت خواستم و خدا مشکلاتی در سر راهم قرار داد تا قوی شوم.

 من دانایی خواستم و خدا به من مسایلی داد تا حل کنم.

 من سعادت و ترقی خواستم و خدا به من قدرت تفکر و قوت  ماهیچه داد تا کار کنم.

 من جرات خواستم و خدا موانعی سر راهم قرار داد تا بر آنها غلبه کنم.

 من عشق خواستم و خدا افرادی به من نشان داد که نیازمند کمک بودند.

من محبت خواستم و خدا به من فرصتهایی برای محبت  داد.

         

                         « من به هر چه که خواستم نرسیدم                        اما به هر چه که نیاز داشتم دست یافتم»

 

 

اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد

به گزارش خبرگزاری «انتخاب» به نقل از پایگاه خبری فدراسیون فوتبال، بازیکنان دعوت شده می بایست راس ساعت 13 روز جمعه در هتل آزادی تهران خود را به کادر فنی معرفی کنند.

بازیکنانی که در باشگاه‌های خارج از کشور حضور دارند تا تاریخ های ششم تا هفتم اسفندماه به اردوی تیم ملی ملحق می شوند. البته 6 نفر بازیکن اعلام شده در فهرست ذخیره اردو قرار دارند که در صوت لزوم در اطلاعیه بعدی به اردو دعوت خواهند شد.

ابراهیم میرزاپور، حسن رودباریان، وحید طالب لو، یحیی گل محمدی، محمد نصرتی، امیر حسین صادقی، مهرزاد معدنچی، صمد زارع، مهدی امیرآبادی، حسین کعبی، رحمان رضایی، جواد نکونام، مجتبی جباری، مهدی مهدوی کیا، سید محمد علوی، جواد کاظمیان، آندرانیک تیموریان، فریدون زندی، مسعود شجاعی، علی کریمی، مهدی رجب زاده، محرم نویدکیا، علی دایی، رسول خطیبی، سیاوش اکبرپور، وحید هاشمیان و آرش برهانی، بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

مهدی واعظی، علیرضا واحدی نیکبخت، رضا عنایتی، غلامرضا رضایی، علی انصاریان و مهرداد اولادی، بازیکنان ذخیره تیم ملی فوتبال هستند.

البته علی انصاریان، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در فهرست اصلی قرار داشت که به دلیل محرومیت در نظر گرفته شده برایش از سوی باشگاه، در این فهرست قرار گرفت.

مشکلات Shutdown در ویندوز

بعد از یه مدت تقریباْ طولانی سلام ٬ حالتون خوبه دوستای عزیزم ؛ عُرز خواهی میکنم.

امروز میخوام در مورد مشکلات Shutdown در ویندوز xp براتون بگم که شاید تو هم این مشکلُ داشته باشی پس گوش کن ببین چی میگم

گاهی پس از نصب ویندوز XP ، کامپیوتر به صورت اتوماتیک خاموش نمی شود. به عبارت دیگر عمل Shutdown انجام نمی پذیرد. در اینجا ضمن بیان علل این مشکل، راه حلهای مناسبی نیز برای رفع آن ذکر می شود.
پس از اینکه ویندوز XP را با موفقیت نصب کردید، متوجه می شوید که فرمان Shutdown به طور اتوماتیک عمل نمی کند. در حالی که در سیستم عامل های قبلی مانند Win 98 ، 2000 و Me بدون مشکل کار می کرد.
این اشکال حتی شدید تر هم می تواند بروز کند. به این شکل که ویندوز هنگام Shutdown ، به اصطلاح Hang می کند. سپس پیام
"saving your setting" بر روی صفحه مانیتور نمایان می شود و پس از آن دیگر هیچ عکس العملی را مشاهده نمی کنید. کامپیوتر از حرکت باز می ایستد و مکان نما بدون توقف، طوری که انگار به صفحه مانیتور چسبیده شده باشد، بی حرکت می ماند.
کسی که این مشکلات را نشناسد، Shutdown بی نهایت آهسته کامپیوتر پس از نصب ویندوز XP، او را سریع عصبانی می کند. اگر شما هنگام Shutdown کامپیوتر خود دچار مشکل شدید، در زیر پیشنهاد و راه حل مناسب را خواهید یافت.
صفحه تبلیغی میکروسافت که در ابتدای بالا آمدن سیستم پدیدار می شود، می تواند اولین اشکال از جانب میکروسافت باشد و سبب بروز این مشکل شود. این مشکل تحت شرایط مشخصی ظاهر می شود و به عنوان حل مستقیم مشکل، باید با تیم پشتیبانی شرکت میکروسافت تماس گرفت.
به عنوان راهکار دوم، اگر صفحه تبلیغ میکروسافت را غیر فعال کنید، امکان دارد که این مشکل حل شود. برای غیر فعال کردن این صفحه، از طریق منوی Start، قسمت Control Panel را باز کنید و در آنجا دو بار روی آیکون Users & Password کلیک کنید. در درون پنجره ای که باز می شود، قسمت "تغییر نوع صفحه کاربر" را انتخاب کنید. در صفحه بعدی، کلیک Use Welcome Page را از بین ببرید. به واسطه کلیک روی قسمت Option Save، تنظیمات و تغییرات ضبط می شوند و شما هنگام ظاهر شدن مجدد صفحه تبلیغ، آگهی کلاسیک و قدیمی Windows 2000 را مشاهده می کنید.
سخت افزارهای اضافه شده به سیستم نیز می توانند مشکل آفرین باشند. کارت صدا و کارتهای گرافیک با تراشه Kyro از این دسته هستند.
مشکل کارت صدا
اگر کارت صدایی از نوع Sound Blaster Live! /Value/5.1 در کامپیوتر خود نصب کرده اید، امکان دارد که این مشکل برای شما به وجود بیاید. قبل از اینکه سیستم هنگام Shutdown بایستد، برای مدت زمانی طولانی هیچ اتفاقی نمی افتد و یا اینکه شما پیغامی را تحت این عنوان " Devldr.exe پایان یافت،" دریافت می کنید.
در این حالت، راه حلهای مختلفی وجود دارد. به عنوان اولین راه حل، جدیدترین درایور کارت صدا را از سایت پشتیبانی شرکت سازنده آن کارت صدا تهیه کنید. اغلب اوقات، مشکل بدین ترتیب رفع می شود. علت اصلی بروز این مشکل، تداخل با فایل Devldr.exe است که این فایل مورد استفاده “LiveWar” واقع می شود. جدیدترین نسخه این نرم افزار را مستقیماً از سایت www.liveService.com روی کامپیوتر خود نصب کنید. سرانجام می توانید فایل Devldr.exe را در " Modus ایمن شده " به واسطه تغییر نام از کار بیندازید. برای این منظور، پس از تست اتوماتیک کامپیوتر، کلید F8 را فشار دهید و از منوی "Option Modus ایمن شده" را انتخاب کنید. پس از مرحله بالا آمدن سیستم (Boot)، پنجره Windows Explorer را باز کنید و در فهرست،../Windows/System32 فایل Devldr.exe را جستجو کنید. سپس این فایل را به اسم دیگری مانند Devldr.ex1 تغییر نام دهید. پس از انجام مرحله Reboot عادی، قاعدتاً هیچ گونه مشکلی نباید پدیدار شود.
سخت افزار یکی دیگر از مواردی که می تواند مشکل ساز باشد، سخت افزار است که یا سازگار با ویندوز XP نیست، یا به عنوان سخت افزار سازگار با سیستم شناخته نمی شود. به عنوان مثال، مادر بردهای Asus P2BF و Gigabyte GA6BX-C براساس قابلیت ACPI طراحی نشده اند و این کارکرد ACPI در روند Setup ویندوز XP تعریف و ایجاد نمی شود. این موضوع در مورد مادر بردهای با تاریخهای قدیمی صدق می کند و ACPI را یا اصلاً پشتیبانی نمی کند یا این کار را به صورت ناقص انجام می دهد.
اگر از کارتهای گرافیک با نوشته II Kyro روی تراشه آن، استفاده می کنید و ناگهان شاهد به هم ریختن Windows XP می شوید، به احتمال زیاد مشکل درایور دارید. از سایت PowerVR Technologies ، جدیدترین درایور را Download کرده و آن را روی کامپیوتر خود نصب کنید. این کار باید در حل مشکل به شما کمک کند.
یکی دیگر از منابع بروز این مشکل، اتصال یا پورت USB کامپیوتر است. از طریق Control Panel/System/Hardware ، قسمت Device Manager را باز کنید و روی علامت بعلاوه (+) که در سمت چپ “Controllers – USB” قرار دارد، کلیک کنید. اگر در اینجا به دو شاخه ورودی برخورد کردید، مثلاً دو تا “ USB Root Hub” ، آن وقت با کلید سمت راست ماوس روی دومین ورودی ( پایینی ) کلیک کنید و از منوی Context گزینه disabled ( غیرفعال ) را انتخاب کنید. برای حالتی که در کامپیوتر 4 اتصال USB وجود دارد، سومین مجرای ورودی “ USB Root Hub” را جستجو کنید و آن را غیرفعال کنید. اگر در یک Device عبارت “higher Universal Serial Bus Controllers” یا VIA Rev 5 دو بار یا سه بار ظاهر شد، همین مراحل را انجام دهید.