گروه ایران موزیک

Www.Golchinha.Com

گروه ایران موزیک

Www.Golchinha.Com

ICDL‬ چیست؟

 
‪ ICDL‬مخفف ‪ International Computer Driving License‬به معنای گواهی نامه بین‌المللی کاربری کامپیوتر است.

در سال ‪ ۱۹۹۴‬کشور فنلاند، از جمله کشورهای پبشرفته در گزینش فناوری اطلاعات و ارتباطات موفق به‌ارایه گواهی نامه کاربری کامپیوتر (‪ (ICDL‬شد.

در سال ‪ ،۱۹۹۵‬انجمن جوامع انفورماتیک اروپا (‪ (CEPIS‬یک گروه ویژه تحت حمایت مالی اتحادیه اروپا ایجاد کرد که هدف آن، دستیابی به روشی برای ارتقای سطح مهارتهای ‪ IT‬در سراسر اروپا بود.

این گروه ویژه در سال ‪ ۱۹۹۵‬و اوایل ‪ ۱۹۹۶‬میلادی ، آزمون‌های آزمایشی برگزار کردند تا اینکه سرانجام در آگوست ‪ ۱۹۹۶‬گواهینامه اروپایی راهبری کامپیوتر (‪ (ECDL‬در سوئد ارایه و به تدریج در سراسر اروپا و سپس در سطح بین‌المللی مطرح شد.

برنامه ‪ ECDL /ICDL‬توسط بنیاد ‪ ECDL-F/ECDL‬در سطح جهانی اداره می‌شود.

این بنیاد که در سال ‪ ۱۹۹۷‬تاسیس شد، سازمانی غیر انتفاعی است که وظیفه آن بهبود، گسترش و تصدیق مهارتهای کامپیوتری و دانش ‪ IT‬است.

در سال ‪ ،۱۹۹۸‬هجده‌کشور به این گروه پیوستند و امروزه ‪ ECDL‬بسیارفراتر از مرزهای اروپایی کاربرد دارد، این گواهینامه خارج از مروزهای اروپا ‪ ICDL‬نامیده می‌شود.

 

یاد یاران کن ..... دردی درمان کن .....

سلام عرض شد  بعد از مدتی (بعلت میان ترم ها و آماده شدن برای پایان ترم  {بهونه ی دیگه ای نداشتم٬ببخشید} )

دوستان عزیز متوجه باشید که این پست با همه ی پستهای قبلی یه تفاوت اصلی داره  به دو دلیل:۱ـ به درد همه میخوره و دل هر غم زده ای رو شاد میکنه . جملاتی که حاصل سالها تفکر و تعمق شیر مردی هست که همه به یکتایی و خلوصش ایمان داریم .۲- دلیل دیگه ای هم داره که خودم میدونم و خودش و بخاطر مسائل امنیتی نمیتونم بگم آخه ....

 حضرت علی (ع)  می فرمایند :  از کتاب آسمانی دوازده آیه را اختیار کردم و روزی سه بار به آنها نگاه می کردم ...

  1. ای فرزند آدم ! تا سلطنت من باقی است ، از هیچ صاحب قدرتی نترس که سلطنت من همیشگی است .
  2. تا خزانه ی من پر است در غم روزی مباش و بدان که گنجینه ی من هرگز خالی نمی شود .
  3. قسم به حقِّ من بر تو ، که من دوست ِ توأم ، تو نیز دوست من باش .
  4. به کسی جز من دل مبند زیرا منم که نزدیکترینم به تو و خواسته های تو را برمیآورم .
  5. همه چیز را برای تو و تو را برای عبادت آفریده ام .
  6. تو را از خاک آفریدم خسته نشدم ! چگونه روزی رساندن به تو ، مرا خسته کند ؟!
  7. برای خاطر خود بر من خشم می گیری ؟! آیا میشود به خاطر من بر نفست خشمگین شوی ؟!
  8. آنکه تو را می خواهد به خاطر خودش می خواهد ، من تو را برای خودت می خواهم از من فرار مکن .
  9. برای من است بر تو واجباتی و برای تو است بر من معایشی ، تو تخلف میکنی ولی در کار من تخلف راه ندارد.
  10. من که امروز عبادت فردا را از تو نمی خواهم ، تو نیز روزی ِ فردا را از من مخواه .
  11. تا آنچه نصیب ِ تو است راضی باش ، آسوده و پسندیده خواهی بود ، اگر غیر از این باشد ، دنیا را بر تو چیره خواهم کرد تا چون درندگان بیابان راه روی ، به نصیب می رسی اما خود را بی اجر کرده ای . 
  12.  همچنان که در حضور شهریاران می ایستی ، در عبادت من بایست ، اگر تو مرا نمی بینی من تو را می بینم.   

   یاد این عبارت افتادم که   "با خدا باش ، پادشاهی کن ، بی خدا باش ! هر چه خواهی کن"

 

 پیشنهاد می کنم با خطی درشت و زیبا این جملات رو بنویسیم و جایی بزنیم که روزی سه بار نگاهمون بهش بیافته ، درست مثل... .

                                                                                                            

                                                                                                               در پناه دوست .