گروه ایران موزیک

Www.Golchinha.Com

گروه ایران موزیک

Www.Golchinha.Com

در انتظار دره ها رازیست که مرا به خود میخواند ....

 

آن روزها رفتند

آن روزهای خوب

آن روزهای سالم و سرشار

آن آسمان های پر از پولک

آن شاخساران پر از گیلاس

آن خانه های تکیه داده در حفاظ سبز پیچکها

آن بامهای بادبادکهای بازیگوش

آن کوچه های پر از عطر اقاقیها

آن روزها رفتند ...

حالا دیگه اون مسعود هم رفته ٬ اومدم تنها برای اجازه گرفتن و عذر خواهی .

میخوام یه مدتی برم ٬ برم تا شاید بتونم اون آدم قبلی رو دوباره پیدا کنم ٬ اون خیلی فرق داشت خیلی .....

   Massoudx12.blogsky.com

 

انواع پسورد در ویندوز xp /حال و احوال/دانلود

در ویندوز xp دو نوع یوزر داریم یوزر لیمیت و ادمین که یوزر لیمیت همانطور که از اسمش بر می آید اختیارات کمتری نسبت به ادمین دارد یوزر ادمین حتی می تواند پسورد یوزر لیمیت و همچنین یوزرهای ادمین دیگر رو عوض کنه (در run عبارت control userpasswords2 را تیپ کرده واینتر بزنید بدون دانستن پسورد قبلی پسورد می توانید پسورد این یوزرها را عوض کنید بدین ترتیب که روی یوزر دلخواه کلیک کنین وreset password را انتخاب کنید) ولی لیمیت قادر به این کار نیست یوزر ادمین می تواند اسم های مختلفی بخود بگیرد ولی یک یوزر مخفی در ویندوز بطور پیشفرض ساخته می شود بنام administartor که این یوزر همانطور که گفتم مخفی است واگر برایش پسورد انتخاب نکنید در هنگام انتخاب یوزر در شروع ویندوز می توان با دو بار زدن alt+ctrl+del وتایپ administrator در قسمت یوزر وزدن اینتر وارد ویندوز شد پس باید روی این یوزر پسورد بذاریم تا کسی بدون پسورد دارد ویندوز نشود .


سلام خوبید دوستان؛ خوب خدا رو شکر

چی ؟ من !

ما هم خدا رو شکر نفسی میاد دیگه٬بابت این چند روز تاخیر هم ببخشید رفته بودم مشهد پیش مامانیم ٬خیلی زود گذشت ٬جاتون خالی بود.

 اما خلاصه بگم که اصلاْ حالم خوب نیست ٬ از همه چی خسته شدم ٬ از زندگی تو این دنیای .... !!!! هیچیش درست نیست مخصوصاْ آدم هاش!

زشتی ها جای زیبایی ها رو گرفتن٬بدی ها جای خوبی ٬ دروغ جای راستی.....

به عشق چی زنده ایم به قرآن ؟!!! نا شکری نمیکم ها ٬ اما بدونید که مشکل تو خود ما آدماست که نمیخوایم...

یکی هم که میخواد خوب باشه نمیتونه ٬ وقتی میبینه اطرافیانش ....  .

من از نهایت شب حرف میزنم

من از نهایت تاریکی

و از نهایت شب حرف میزنم

اگر به خانه من آمدی برای من ای مهربان چراغ بیار

 و یک دریچه که از آن

به ازدحام کوچه خوشبخت بنگرم

(فروغ)


اگر شما هم مثل من کلی آی‌دی و پسورد در جاهای مختلف دارید، این برنامه رایگان و کم‌حجم را دانلود کنید تا همه‌ی پسوردها و آی‌دی‌هایتان را در آن نگهداری کنید که یک وقت یادتان نره!

دانلود