گروه ایران موزیک

Www.Golchinha.Com

گروه ایران موزیک

Www.Golchinha.Com

درسی از پروانه

یک روز سوراخ کوچکی در یک پیله ظاهر شد. شخصی نشست و چند ساعت به جدال پروانه برای خارج شدن از سوراخ کوچک ایجاد شده درپیله نگاه کرد.سپس فعالیت پروانه متوقف شد و به نظر رسید تمام تلاش خود را انجام داده و نمی تواند ادامه دهد.

آن شخص تصمیم گرفت به پروانه کمک کند و با قیچی پیله را باز کرد.  پروانه به راحتی از پیله خارج شد اما بدنش ضعیف و بالهایش چروک بود.آن شخص باز هم به تماشای پروانه ادامه داد چون انتظار داشت که بالهای پروانه باز، گسترده و محکم شوند و از بدن پروانه محافظت کنند.

هیچ اتفاقی نیفتاد!

 در واقع پروانه بقیه عمرش به خزیدن مشغول بود و هرگز نتوانست پرواز کند.چیزی که آن شخص با همه مهربانیش نمیدانست این بود که محدودیت پیله و تلاش لازم برای خروج از سوراخ آن،  راهی بود که خدا برای ترشح مایعاتی از بدن پروانه به بالهایش قرار داده بود تا پروانه بعد از خروج از پیله بتواند پرواز کند. 

 

گاهی اوقات تلاش تنها چیزیست که در زندگی نیاز داریم.

اگر خدا اجازه می داد که بدون هیچ مشکلی زندگی کنیم فلج میشدیم، به اندازه کافی قوی نبودیم و هرگز نمیتوانستیم پرواز کنیم.

من قدرت خواستم و خدا مشکلاتی در سر راهم قرار داد تا قوی شوم.

من دانایی خواستم و خدا به من مسایلی داد تا حل کنم.

من سعادت و ترقی خواستم و خدا به من قدرت تفکر و قوت  ماهیچه داد تا کار کنم.

من جرات خواستم و خدا موانعی سر راهم قرار داد تا بر آنها غلبه کنم.                                                                                 

من عشق خواستم و خدا افرادی به من نشان داد که نیازمند کمک بودند.

من محبت خواستم و خدا به من فرصتهایی برای محبت  داد.

     

 

                                                                                              

                                                                                          « من به هر چه که خواستم نرسیدم                        اما به هر چه که نیاز داشتم دست یافتم»

 

یه وب لاگ توپ برای دانلود جدید ترین آهنگ ها و ویدیوها

سلام بچه اینم یه وب توپ برای دانلود موزیک هر چی که بخوای توش پیدا میشه اصلاْ نمیشه که تو یه آهنگ بخوای و اینجا نباشه

 

                                                      http://www.golchinha.com

 

 

چند تا دانلود ....

v Download 3GP Movie Studio v1.00.102

فکر نمیکنم نیازی به توضیح باشه هر تبدیلی را انجام میدهد.

                                                                                  

Audio Effects
High quality reverb
Echo
Equalizer

Optimizer .for great sound on your cell phone
Preset manager allows you to store user presets for all effects

File Formats

Audio File Import
Wave Audio .wav
Windows Media Audio .wma

MPEG Layer 3 .mp3

3GP Video .3gp

Size : 10.7 MB

 

v TurboCAD Deluxe v12                                              

ابزاری همه کاره , قدرتمند و حرفه ای برای مهندسان که به آن ها در ساخت و طراحی سه بعدی و دو بعدی با فرمت های CAD کمک بسیاری می کند !

                               

 

 

vSlySoft CloneCD v5.2.9.1

آخرین نسخه ی نرم افزار قدرتمند و اشنای CloneCD که قادر به رایت و گرفتن ایمیج از انواع سی دی و دی وی دی محافظت شده است‌! به علاوه می تواند به ساخت درایو مجازی و اجرای مستتقیم CD/DVD از هارد بپردازید‌!

 

                                     

IBM-compatible personal computer with a minimum 500 MHz Pentium-class microprocessor and 64 MB RAM
Windows 95/98/98SE/ME/2000/XP
1 MB hard-disk space

Size : 2.4 MB

افزودن پسورد دوم برای ورود به ویندوز XP

مثل گذشته .....

در ویندوز XP می توانید قبل از فعال شدن هر حساب کاربری ( USER ) پسورد دیگری ( پسورد دوم ) قبل از پسورد اصلی User قرار دهید . با انتخاب این پسورد افراد دیگری که از آن ویندوز استفاده میکنند قبل از ورود باید از دو گذر امنیتی قوی عبور کنند.

برای اضافه کردن این پسورد به ویندوزتون مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید :
1)در کادرRUN عبارت Syskey را تایپ کنید و بعد OK کنید .
2)در Caption ( پنجره ظاهر شده ) با عنوان Securing the Windows XP Account Database روی گزینه Update کلیک کنید.
3)حالاقسمت Password Startup را انتخاب و پسورد دلخواه خودتون رو وارد کنید و پنجره را با OK ببندید. 

در ضمن فراموش نکنید که :

 1 : در صورت لزوم می تو نید در قسمت System Generated Password پسورد را بر روی Floppy Disk ذخیره نمائید تا فقط با استفاده از آن دیسکت قادر به عبور باشید.
از این به بعد زمانی که سیستم روشن و یا ریبوت بشه ، پسورد امنیتی قبل از ورود به حساب های کاربری ظاهر می شود و برای ورود از شما پسورد در خواست می کند. 
2 : اگر پسورد رو سه مرتبه اشتباه وارد کنید سیستم بوت می شه.

امیدوارم که به بدردتون بخوره

به آفتاب سلامی دوباره باید داد...

 

دوستای مهربون داداشی عزیزم !

 

 سلام

  من مهتاب خواهر مسعود گلم هستم.

  می دونم چقدر همتون از اینکه مسعود اینجا رو تعطیل کرده ناراحتید!

  واقعا حیف تلاش زیبا و ستودنی مسعودم ، تو این دو سال رها شه و چشم انتظارایی که واسه دیدن مطالب تازه و مفیدش اینجا میان  ،  نا امید برگردن !

  به خاطر دل مهربون و چشای منتظر همه ی شما دوستای گل داداشی عزیزم ، می خوام این نوید و بهتون بدم کــــــــــــــــــــه ...................

 

                                            ***مسعودم قـــــــول داده دوبــــــاره بنویســــــه***

 

قول داده دیگه این فکر و نکنه که اینجا مفید نیست ! خودشم خوب می دونه چقدر تو این مدت مطالبش واسه کسائیکه دوست دارن چیزای جدید یاد بگیرن با ارزش بوده .

 

مسعودم !

 

همونطور که تو اینجا رو به واسطه ی آشنایی با دوستای خوبی که پیدا کردی دوست داری ، اونام تو رو دوست دارن و نمی تونن جای خالیت و ببینن.پس برگرد و مثل همیشه عالی به کارت ادامه بده !

اینم یه قسمت از اشعار زیبای شاعری که خیلی دوسش داری واسه اینکه خیلی ماهی که برگشتی .

 

...من نمی خواهم

سایه ام را لحظه ای از خود جدا سازم

من نمی خواهم

او بلغزد دور از من روی معبرها

یا بیفتد خسته و سنگین

زیر پای رهگذر ها

او چرا باید به راه جستجوی خویش

روبرو گردد ،

با لبان بسته ی درها ؟

او چرا باید بساید تن

بر در و دیوار هر خانه ؟

او چرا باید ز نو میدی

پا نهد در سرزمین سرد و بیگانه؟! ...

 

                                                    پرواز را به خاطر بسپار...پرنده مردنی است...

                                                                 ~ همه ی ما دوستت داریم عزیــــــــــــــــــزم~                                                                                                                                           

                                                                                                                              در پناه حق .