گروه ایران موزیک

Www.Golchinha.Com

گروه ایران موزیک

Www.Golchinha.Com

بچه ها مژده !!؟

دفعه ی بعد میخوام بهتون بگم که چه طوری میشه بدون داشتن پسورد

وارد ویندوز Xp شد.

منتظر باشید ...

و در ضمن این رو هم بگم که از باطری و این جور  بچه بازی ها خبری نیست

آیا می دانید که چگونه می توان یک فولدر بی نام ایجاد نمود؟



برای این کار می توانید در هنگام تعیین نام و یا ایجاد فولدر جدید کلید Alt را نگه داشته و عدد ۲۵۵ را تایپ نمائید و سپس دکمه Enter را بگذارید.

در آوردن پسورد یاهو از ریجستری


از منوی Start گزینه Run را انتخاب کنید و Regedit را تایپ کنید تا داخل محیط ویرایش ریجستری شوید حالا به این کلیک در ریجستری بروید :
HKEY_CURRENT_USERSoftwareYahooPager
و روی Save Password دو بار کلید کنید و عدد 100 را در آن تایپ کنید و OK بزنید حالا
یاهو مسنجر را نگاه کنید آخرین ID و Password ID می بینید می توانید باآن LOGIN
بشوید .
حال باید یک برنامه که از قبل آمده کرده باشید که پسورد روی ویندوز را بخواند که با
آن بتوانید پسورد درون یاهو مسنجر را بخوانید.
این کار شما می توانید در کافی نت انجام بدهید چون پسورد شخص قبلی کسی
که قبل از شما کار می کرده اگر هم پسورد هم Save نکرده باشه می توانید در
بیارید .

توجه : شما می خواهید این کارو در کافی نت انجام بدهید اما می بینید هر چی
Regedi را در Run تایپ می کنید ویندوز Error به شما می دهد این به آن معنا است
که رجستری ویندوز پسورد داره پس شما بیاید به جای Regedi این را regedt32 تایپ
کنید ...

 

ویروس دیگری برای تلفن های همراه



شرکت Symbian، سازنده سیستم عاملی به همین نام که در تلفن های همراه و کامپیوترهای دستی به کار می رود، از انتشار ویروسی در تلفن های همراه مجهز به محصولات این شرکت خبرداد.

به گزارش بخش خبر سایت اخبار فن آوری اطلاعات ایران، از خبرگزاری سلام، این ویروس به دنبال بارگذاری یک بازی به نام Mosquito به تلفن های همراه منتقل می شود. بازی مذکور که دارای کدهای معیوبی است از روی یک بازی قانونی و سالم به همین نام ساخته شده است.
بازی مذکور پس از نصب موجب ارسال پیام های متنی (SMS) به شماره های ذخیره شده در دستگاه مبدا می شود و جالب آنکه کاربران نیز متوجه این مساله نمی شوند.

گفتنی است ویروس مذکور که در کشورهای انگلستان، آلمان، هلند و سوئیس مشاهده شده هیچ گونه آثار تخریبی ندارد و به دنبال پاک کردن بازی Mosquito از بین می رود.

یک تجربه جالب درباره نصب Service Pack 2 ویندوز XP

توسط: سمیع sami@xpost.plala.or.jp

من تادوسه روز پیش از مرورگر اینترنت اکسپلورراستفاده نمیکردم برای همین هم متوجه شدم که ویندوزم بصورت اتومات آپ دیت نمیشه.
باتحقیقاتی که کردم متوجه شدم که آپ دیت فقط برای کسانی میسره که ازاینترنت
اکسپلورراستفاده میکنن!
بالاخره برگشتم به اکسپلورروموفق شدم که سرویس پک2 روبصورت اتومات آپ دیت کنم
بعدازاین جریان متوجه شدم که اگرسرویس پک2 رو وارد دستگاه کنی دیگه نمیتونی آزادی کاملداشته باشی بعبارتی وقتی میخوایی کرک(Patch) ویابرنامه‌هایی که بعبارتی قانونی نیستن روداونلود کنی به مشکل برخورد میکنی!!
این قصه عملا برام ثابت شد.مایکروسافت بااین کارش فقط خواسته جلوی این کارهاروبگیره
وبعبارتی میشه گفت تاحدودی موفق خواهدبود...

درسته که باداشتن این سرویس بعضی ازاشکالات ویندوزحل میشه ولی بنظرمن محدودیتهای فراوانی روبرای کاربران ایجاد میکنه.

فکرمیکنم که یواش یواش باید بفکرسیستم دیگه ای غیرازویندوزباشیم!
البته این برداشت من بوده

 نوش دارویی برای کاربران محصولات مایکروسافت



سرانجام پس از حرف و حدیث فراوان و مدت‏ها انتظار، مایکروسافت بسته نرم افزاری جدیدی موسوم به service pack2 را برای استفاده کاربران سیستم عامل ویندوز xp بر روی وب‏سایت خود قرار داد.

به گزارش بخش خبر سایت اخبار فن آوری اطلاعات ایران، از خبرگزاری سلام، گفته می‏شود که این محصول شامل راه حل‏هایی برای مجموعه خطاهای انباشته شده در سیستم عامل ویندوز نرم افزارهایی مانند office و Exchange server است. این محصول که اختصارا Sp2 نامیده می‏شود بارها و بارها توسط مهندسان مایکروسافت مورد بازنویسی قرار گرفته و نقطه قوت آن افزایش توانایی‏های امنیتی مجموعه تولیدات مایکروسافت و بالاخص سیستم عامل ویندوز xp دانسته می‏شود.
مایکروسافت بارگذاری دستی و غیر خودکار sp2 را از چند روز قبل امکان پذیر کرده بود و پیش از آغاز آگوست 2005 به کاربران انگلیسی زبان ویندوز امکان داد تا با استفاده از قابلیت windows update که در کلیه نسخه‏های سیستم عامل ویندوز وجود دارد، این محصول را بارگذاری کنند. در حال حاضر کاربران غیر انگلیسی زبان نیز چنین امکانی را دارند، اما یک مشکل مهم بر سر راه بارگذاری این محصول از سایت مایکروسافت حجم بالای آن است. حجم sp2 به حدود 80 مگابایت می‏رسد و لذا بارگذاری آن با استفاده از خطوط کم سرعت اینترنتی ساعت‏ها به طول می‏انجامد. همین امر باعث شده تا مایکروسافت برای تسهیل دسترسی کاربرانی که از خطوط پرسرعت اینترنتی استفاده نمی کنند به عرضه CD‏های رایگان حاوی SP2 دست بزند.

اکسپلورر دگرگون می شود!
بخش عمده‏ای از تحولات ایجاد شده در SP2 بر عملکرد مرورگر اینترنتی مایکروسافت موسوم به Internet Explorer تاثیر می‏گذارد. مرور گر مذکور به علت نقص‏های فراوان به عامل ایجاد بسیاری از حفره‏های امنیتی بر روی سیستم عامل ویندوز هم مبدل شده است، مخصوصا که مایکروسافت به علت انحصار طلبی شدید همیشه ویندوز و مرورگر اینترنتی خود را در کنار یکدیگر به بازار عرضه کرده است؛ اما امید می‏رود که رفع این عیوب از طریق SP2 از مشکلات کاربران محصولات مایکروسافت در این بخش بکاهد.
مرورگر اینترنتی مایکروسافت به گونه‏ای طراحی شده که بارگذار برنامه‏های مختلف از روی وب سایت‏های اینترنتی بر روی کامپیوترهای شخصی تحت ویندوز را تسهیل می کند. اما همین امر به شیوه‏ای موثر برای هکرها مبدل شده تا با استفاده از آن، انواع کرم‏ها، ویروس‏ها و spyware ها (نرم‏افزارهای جاسوسی) را به کامپیوترهای شخصی کاربران منتقل کنند؛ اما مهندسان مایکروسافت هم با عرضه sp2 در صدد رفع این مشکل برآمده‏اند.
مرورگر جدید مایکروسافت که در صورت نصب sp2 قابل اجرا خواهد بود و تنها با ویندوز xp سازگاری دارد رفتار بسیار متفاوتی دارد. مرورگر جدید مانع بارگذاری هر گونه فایل از طریق یک وب سایت بر روی کامپیوترهای شخصی کاربران می‏شود. البته تصاویر و فایل‏های صوتی مشمول این سخت‏گیری نیستند. همچنین کاربر می‏تواند با تغییر تنظیمات امنیتی مرورگر مذکور امکان بارگذاری دیگر اطلاعات را نیز فراهم آورد.
پس از بارگذاری اطلاعات متنی، تصویری وصوتی وب سایت ؛ مرورگر پیامی را به نمایش درمی‏آورد که در آن چنین آمده:" به منظور حفظ امنیت شما، مرورگر از بارگذاری نرم افزار موجود در این وب سایت بر روی کامپیوتر شما جلوگیری کرده است. برای بررسی انتخاب‏های موجود کلیک کنید." در صورت کلیک کردن شما خواهید توانست نرم افزار موجود در وب سایت را بار گذاری کنید.
SP2 حامی گواهینامه و امضای دیجیتال در جریان بارگذاری یک وب سایت از طریق اکسپلورر جدید، اگر فایلی حاوی یک برنامه باشد می‏توانید آن را اجرا یا در صورت تمایل ذخیره کنید. اما اگر برنامه مذکور فاقد یک گواهی معتبر یا امضای دیجیتالی باشد مرورگر به شما اخطار خواهد کرد که آن رانصب نکنید؛ اما اگر به نصب برنامه مذکور اصرار داشته باشید باز هم می‏توانید این کار را انجام دهید؛ ولی مشکل عمده آن است که بسیاری از نویسندگان و توزیع کنندگان نرم افزارهای مختلف و از جمله سازندگان نرم افزارهای امنیتی خود را به زحمت نیانداخته‏اند و اکثر تولیدات آنها فاقد امضای دیجیتال یا گواهی‏های معتبر و تایید شده است. لذا مرورگر جدید مایکروسافت به طور قطع همه آنها را به دردسر خواهد انداخت.
نکته مهم آنکه در صورت نصب sp2 بر روی ویندوزxp اجرای بسیاری از نرم افزارهای ضد آگهی، ضد هرزنامه نیز بر روی ویندوز با اشکال مواجه خواهد شد و حتی نمی‏توان مرورگرهایی مانند اپرا و موزیلا را نیز بر روی ویندوز اجرا کرد. از سوی دیگر، میله ابزار گوگل از معدود محصولاتی خواهد بود که به علت دارا بودن امضای دیجیتال و گواهی ثبت شده به راحتی بر روی مرورگر مایکروسافت اجرا خواهد شد.

خلاصه آنکه همه‏گیر شدن sp2 احتمالا بسیاری از تولیدکنندگان نرم‏افزار در جهان را به تهیه امضای دیجیتال برای محصولات خود - که در حدود 400 دلار هزینه در بردارد – ترغیب خواهد کرد و قانونمندی بیشتری را نیز بر دنیای بدون مرز اینترنت حاکم خواهد کرد.
sp2 چه تاثیری بر کاربران ایرانی ویندوز خواهد داشت؟
مهمترین نکته در ارتباط با استفاده کاربران ایرانی از sp2 آن است که این محصول نیز مانند sp1 مایکروسافت که چندی قبل عرضه شد، قابل نصب بر روی ویندوزهای بی اصل و نسب و جعلی ایرانی که فاقد شماره‏های سریال مورد تایید مایکروسافت هستند نخواهد بود و همین امر ایرانیان را در مقابل خطرات حاصل از حفره‏های امنیتی مرورگر اینترنتی مایکروسافت و ویندوزکماکان آسیب پذیر باقی نگه‏خواهد داشت هر چند که مطمئنا به زودی شاهد عرضه نسخه‏های دستکاری شده این محصول در فروشگاه‏های مختلف کامپیوتری خواهیم بود.

به هر حال عرضه sp2 زنگ خطر دیگری برای ما است که باید هر چه سریع‏تر به استفاده از محصولات ثبت شده رسمی و مورد تایید کارخانه‏های سازنده آنان روی آوریم. چون در غیر این صورت و با همه گیر شدن گواهی‏های ثبت و امضاهای دیجیتال آینده سختی در انتظار صنعت ایران خواهد بود.

سرویس پک جدید ویندوز Xp را نصب نکنید!



مسئولان شرکت IBM اعلام کردند که Service Pack2 مایکروسافت که برای رفع نقص های سیستم عامل ویندوز Xp به بازار عرضه شده و از سایت این شرکت قبال بارگذاری است نباید مورد استفاده برخی کاربران ویندوز قرار گیرد.

به گزارش بخش خبر سایت اخبار فن آوری اطلاعات ایران، از خبرگزاری سلام، گردانندگان IBM به کارمندان خود تاکید کرده اند که این محصولات را به هیچ وجه بارگذاری نکنند، زیرا این محصول با برخی برنامه های کاربردی IBM که بر روی کامپیوترهای این شرکت نصب شده سازگاری ندارد.

همچنین بسیاری از برنامه های تجاری مهم طراحی شده از سوی IBM با این محصول سازگار نیست. IBM اعلام کرد که تضاد تولیداتش با سرویس پک جدید ویندوز XP را مورد بررسی قرار می دهد.

 

کرم اینترنتی Sasser
(اطلاعی دوباره)

 

همانطور که پیش بینی می شد کرم اینترنتی جدیدی بنام Sasser که از نقطه ضعف جدید موجود در سرویس (Lsass (Local Security Authority Subsystem ویندوز استفاده می نماید ؛ شروع به گسترش در شبکه اینترنت نموده است. این کرم اینترنتی همانند کرم Blaster قادر به تکثیر خود می باشد. از نکات مهم این کرم تاثیر آن بر کامپیوتر های کلاینت می باشد. سایت آشیانه از اولین لحظاتی که این آسیب پذیریها توسط سایت eEye Digital گزارش شد (14 آوریل ) ؛ با توجه به اهمیت موضوع در فروم سایت اقدام به اطلاع رسانی و راهنمائی نمود.
جهت نصب برنامه اصلاحی مایکروسافت به آدرس
http://www.microsoft.com/technet/security/bulletin/MS04-011.mspx
مراجعه نمائید. همچنین اسکنر این آسیب پذیری را از آدرس زیر می توانید دریافت نمائید.
http://www.eeye.com/html/Research/Tools/Sasser.html

      سلام

روز مادر رو به همه ی مادرهای خوب و مهربان تبریک میگم.

 
 ......................................................................................
 

باید ببخشید دیگه آخه انشام زیاد خوب نیست نمی تونم زیاد بنویسم ولی این

دو تا رو تونستم درست کنم و تقدیم به همه ی مادر ها .....

چگونه فایلهای از دست رفته را در کامپیوتر بازیابی نمایید؟



یکی از برنامه هایی که علی رغم کوچک بودن می توان به نحو احسن در بازیابی فایلهای از دست رفته به شما کمک کند برنامه Active است.

این برنامه در ظرف چند دقیقه کلیه اطلاعات موجود در روی کامپیوتر شما را جست وجو کرده و تمامی فایلهای قابل بازیافت را لیست می نماید. برای دریافت این برنامه شما می توانید به آدرس
http://www.itprodownloads.com مراجعه کنید.