گروه ایران موزیک

Www.Golchinha.Com

گروه ایران موزیک

Www.Golchinha.Com


در سرویس پک (Service Pack) ویندوز XP چه چیزهایی وجود دارد؟



متاسفانه هر بار که مایکروسافت سیستم عامل جدیدی ارائه می کند، تعداد فراوانی Bug و حفره امنیتی در آن وجود دارند که مدتی پس از ارائه، این حفره ها و مشکلات یکی یکی خود را نشان می دهند.

مایکروسافت بعد از بروز چنین مشکلاتی، نرم افزارهای به روز سازی را فراهم می کند. این نرم افزارها در 4 گروه Hotfix، Secaritypafel، SerucePack و Secarityrollup ارائه می شوند. Hotfexها همان طور که از نامشان پیداست تعمیرات نوری و ضروری را فراهم می کنند.

Secaritypatchها هم برای حفره های امنیتی شناخته شده از محصولات مایکروسافت به کار می روند. اما SP، مجموعه ای از Hotfex، Secaritypatch و نرم افزارهای به روز کننده محصولات مایکروسافت است. این بسته ها، دردسر نصب جداگانه هر محصول امنیتی و ... که تا آن وقت ارائه شده را از بین می برد. مایکروسافت برای ویندوز XP دو سری SP ارائه کرده است. SP1 در سپتامبر 2002 ارائه شد.

این محصول شامل IE6 است و بیش از 70 تصحیح روی امنیت و کارایی IE6 را در خود جای داده است. به علاوه SP1 شامل 30 تعمیر اشکال امنیتی برای کاربران عادی است. بخشی از SP1 هم مربوط به کاربران حرفه ای، سرورها و ... است و به طور کلی SP2، 312 بخش تعمیراتی XP دارد و فهرست کامل آن در سایت مایکروسافت وجود دارد.

SP2 هم که به تازگی ارائه شده شامل بخش هایی برای حفاظت شبکه، حافظه، ایمیل، امنیت مرورگر وب و حفاظت رایانه هاست. این سرویس هم از طریق سایت مایکروسافت قابل دریافت است.

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا دوشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:01 ب.ظ

سلام سلام خییییییییییییییییییلی با حاله
آهنگشو عشق است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد