گروه ایران موزیک

Www.Golchinha.Com

گروه ایران موزیک

Www.Golchinha.Com

      سلام

روز مادر رو به همه ی مادرهای خوب و مهربان تبریک میگم.

 
 ......................................................................................
 

باید ببخشید دیگه آخه انشام زیاد خوب نیست نمی تونم زیاد بنویسم ولی این

دو تا رو تونستم درست کنم و تقدیم به همه ی مادر ها .....

نظرات 3 + ارسال نظر
YASAMAN شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:54 ب.ظ http://mehrabooni-sedaghat.blogsky.com

کریم شفائی یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:03 ب.ظ http://www.jahanshahreman.persianblog.com

سلام دوست عزیزم!

"اگر نمی خواستی عاشق شوی، موهایت را چرا پریشان کردی؟"!

// راز این جادو را بر من بگشای،
ای ساحره سرزمین های بارانی عشق! //



کتاب شعر الکترونیکی " کریم شفائی " در آدرس:

www.jahanshahreman.persianblog.com

منتشر شد.

فقط کافی است وارد فضای وبلاگ شده و روی این سطر کلیک کنی:

اگر نمی خواستی عاشق شوی چرا موهایت را پریشان کردی شاعر کریم شفائی //
//
تا " تو را روی بال های بلندم بنشانم و
به آسمان هایی ببرم
که گردن آویز خدایش ستارگانی است که
نور از چشمان تو گرفته اند! "



می خواستم خواهش کنم سری بزنید و با نقطه نظرات خودتان مرا راهنمایی کنید.
من چشم انتظار عزیزان بزرگواری هستم که از بیان نقاط ضعف و قوت کار من مضایقه نکرده و مرا مدیون خود می کنند.

سپاسگزارم.

یاسمن یکشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:28 ب.ظ http://mehrabooni-sedaghat.blogsky.com

وای ببخشید این خط رو میتونی بخونی؟ نممیدونم کدوم خط رو نمیتونی بخونی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد