گروه ایران موزیک

Www.Golchinha.Com

گروه ایران موزیک

Www.Golchinha.Com

یک تجربه جالب درباره نصب Service Pack 2 ویندوز XP

توسط: سمیع sami@xpost.plala.or.jp

من تادوسه روز پیش از مرورگر اینترنت اکسپلورراستفاده نمیکردم برای همین هم متوجه شدم که ویندوزم بصورت اتومات آپ دیت نمیشه.
باتحقیقاتی که کردم متوجه شدم که آپ دیت فقط برای کسانی میسره که ازاینترنت
اکسپلورراستفاده میکنن!
بالاخره برگشتم به اکسپلورروموفق شدم که سرویس پک2 روبصورت اتومات آپ دیت کنم
بعدازاین جریان متوجه شدم که اگرسرویس پک2 رو وارد دستگاه کنی دیگه نمیتونی آزادی کاملداشته باشی بعبارتی وقتی میخوایی کرک(Patch) ویابرنامه‌هایی که بعبارتی قانونی نیستن روداونلود کنی به مشکل برخورد میکنی!!
این قصه عملا برام ثابت شد.مایکروسافت بااین کارش فقط خواسته جلوی این کارهاروبگیره
وبعبارتی میشه گفت تاحدودی موفق خواهدبود...

درسته که باداشتن این سرویس بعضی ازاشکالات ویندوزحل میشه ولی بنظرمن محدودیتهای فراوانی روبرای کاربران ایجاد میکنه.

فکرمیکنم که یواش یواش باید بفکرسیستم دیگه ای غیرازویندوزباشیم!
البته این برداشت من بوده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد