گروه ایران موزیک

Www.Golchinha.Com

گروه ایران موزیک

Www.Golchinha.Com

برگی از وب

منبع : مجله شبکه 


1- بارها گفته شده ، که اینترنت مکانی بسیار عالی برای کسب اطلاعات و بالا بردن معلومات در هر زمینه ای است . جذابیت وب سایت های مدرن امروزی هم به قدری بالارفته که یادگیری و تحصیل علم را نسبت به آن حالت خشک و دشواری که زمان مدرسه به یاد داریم دگرگون کرده است به همین دلیل است که امروزه خیلی ها را می بینیم که در زمینه های مختلف معلومات دارند و در حال یادگیری هستند. « ساخت دنیای مدرن » به نشانی
http://www.makingthemodernworld.org.uk نمونه ای از بهترین سایت هاست.
این سایت که مورد حمایت موزه لندن است، بسیاری از رویدادهای علمی واختراعات از قرن هجدهم تا به امروز را به تصویر می کشد ودر مورد توسعه صنعت وتاثیر آن بر زندگی انسان توضیحات مفصلی می دهد. تصاویر تاریخی وبا معنایی که در قاب های انعطاف پذیر به نمایش گذاشته شده اند نقطه شروع بسیار خوبی برای ورود به سایت و پیدا کردن اطلاعات هستند.

2- به نظر می رسد که این روزها هنر نفوذ زیادی در وب کرده است. از آثار هنری مدرن وگالری های تعاملی گرفته تا موزه های کلاسیک هنرمندان بزرگ ، همه وهمه در وب یافت می شوند. میکل آنژیکی از این سایت هاست که در نشانی
http://michelangelo.com/boun مستقر شده است .
میکل آنجولو بناروتی، هنرمند مشهوری که در قرن پانزدهم میلادی می زیسته همان نقاشی است که دیوارهای نمازخانه سین تین در واتیکان را بانقاشی های خود مزین کرده است و به شهرت جهانی رسیده است. تصاویر و تفاسیر این آثار در این سایت ارائه شده است. سایت از نظر زمانی به سه قسمت عمده تقسیم شده : دوره آغازین دوره میانی و دوره پایانی. هر کدام از این بخش ها اطلاعات مفصلی را در باره این هنرمند همراه با تصاویری از آثار وی به نمایش گذاشته اند .

3- حالا که صحبت از هنر و هنرمندی شد، حیف است این سایت معرفی نشود . اگر به این سایت مراجعه نکنید تصدیق خواهید کرد که سازنده آن واقعا فکری خلاق و ذوق هنری داشته است.
نشانی
http://www.lres.dti.ne.jp/yugo/storage/monocraftsver3/30/index.html بهترین ساعتی را نشان می دهد که من تا به حال دیده ام و در عین حال ایده ساده ای پشت آن نهفته است. درست است که کاربرد سایت به قدری نیست که زود به زود به آن سر بزنید،ولی به یک بار دیدنش می ارزد امتحان کنید.

4- چند بار تاحالا پیش آمده که فیلم یا قطعه موسیقی ای را از اینترنت یا دوست خود گرفته باشید، ولی نتوانسته باشید با نرم افزارهای معمول پخش کننده صوت و تصویر آن را باز کنید؟ امروزه فرمت فایل های چند رسانه ای خیلی متنوع شده اند و هر کدام هم codec خاص خودشان را می خواهند . برای همین خیلی ها مجبورند انبوهی از player های مختلف را در سیستم شان نصب کنند تا وقت کم نیاورند . اما دیگر نیازی به این کارنیست چرا که پخش کننده VLC که از نشانی
http://www.videolan.org/vlc به طور صد در صد رایگان قابل دانلود است، یک برنامه اپن سورس است که با هر فرمت وهر سکویی کار می کند . لابد می گویید« نه بابا! این هم زیادی شلوغش کرده . مگه میشه با هر فرمتی کار بکنه؟» ولی باور کنید کار می کند .
چه ویندوز داشته باشید،‌ چه لینوکس و چه مکینتاش،‌این برنامه جوابگوست. حتی برای DivX و XDiv اگه باور ندارید،‌امتحان کنید. دانلود برنامه زیاد طول نمی کشد و هیچ نیازی به نصب ندارد. کافی است فایل زیپ را داخل یک فولدر باز و فایل exe آن را اجرا کنید. البته برنامه مثل سایر پخش کننده ها آن چنان مجهز نیست و زرق و برقی ندارد، ولی می توانید به عنوان بک آپ هر وقت لازم شد از آن استفاده کنید.

 

نظرات 1 + ارسال نظر
سهیل شنبه 26 دی‌ماه سال 1383 ساعت 12:16 ق.ظ http://loveyou.blogsky.com

سلام خوبی ممنون که اومدی من بهت لینک دادم به نام مسعود پایین لینک پرچین راز یادت نره لینک ما هم بذاری. دوست دارم .سهیل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد